release tv

Opdracht

Release is een jaarlijks evenement van KPN Partner Network waarbij aan business partners de nieuwe producten en diensten gepresenteerd worden. Dit event zou in maart 2020 plaatsvinden maar kon niet doorgaan vanwege de corona maatregelen. Daarom is dit event digitaal gegaan met vier middagen live televisie en webinars, genaamd RELEASE TV. 

Aanpak

Opdrachtgever

KPN Partner Network

Concept

Kees Langerak & Martijn Doornenbal

Camera & montage

Martijn Doornenbal

Graphics

Bart Otto

Omdat de partners het event niet konden bezoeken zochten we naar een manier om hen toch een plek te geven op het event. We waren vooral ook heel benieuwd hoe het met ze ging in deze tijd waarin iedereen ineens thuis moest werken. Daarom wilden we hen opzoeken. 

We hebben het design en vormgeving voor RELEASE TV gemaakt en een auto in deze stijl laten bestickeren. Met deze auto zijn we door Nederland gereden op zoek naar de  verhalen van de bezoek partners van KPN Partner Network. We bezochten tien partners door het hele land en maakten daar drie films van die werden uitgezonden tijdens de live show van Release TV.  De partners konden niet naar het live event komen, maar wij kwamen op deze manier naar hen toe!

Effect

Door de partners te bezoeken en in beeld te brengen en daarbij niet alleen te focussen op de business maar ook op de menselijke kant maakte dat de films heel goed ontvangen werden. Het persoonlijke contact van het KPN Partner Network met hun partners hebben we goed kunnen vastleggen op deze informele manier. 

Hieronder zie je een korte terugblik van deze bezoekjes.